مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-03سياسي

پارکینگ های اطراف میدان امام خمینی در روز 13 آبان رایگان است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تشریح برنامه ریزی شهرداری اصفهان برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان گفت: پارکینگ های اطراف میدان امام(ره) در روز 13 آبان رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان جهت همراهی در مراسم 13 آبان و راهپیمایی استکبارستیز ایران اسلامی، تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی افزود: به این منظور روز 13 آبان پارکینگ های اطراف میدان امام خمینی(ره) شامل پارکینگ های حکیم، کرمانی، خراسانی و فرشادی از ساعت 8 و 30 تا 14 و 30 رایگان است.

حق شناس از آغاز به فعالیت خطوط اتوبوسرانی شهر از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح با افزایش تعداد اتوبوس در خطوط منتهی به میدان امام خمینی(ره) و بازگشت در این مسیر بعد از اتمام نماز جمعه خبر داد و گفت: بازه زمانی فعالیت مترو نیز از ساعت 8 صبح تا 9 شب خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ایستگاه ‎های فعال مترو در روز 13 آبان را شامل ایستگاه های قدس، علیخانی، کاوه، باهنر، امام حسین ع، سی و سه پل، آزادی و صفه دانست و بیان کرد: مترو از ساعت 8 صبح در فاصله زمانی 11 دقیقه در این ایستگاه ها فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ های اطراف میدان امام خمینی در روز 13 آبان رایگان است

پارکینگ های اطراف میدان امام خمینی در روز 13 آبان رایگان است