مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-03اقتصادي

«فلک الافلاک» و «بیشه» در صدر بازدید گردشگران


مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با بیان اینکه «فلک الافلاک» و آبشار «بیشه» در صدر بازدید گردشگران طی امسال بوده اند گفت: تا کنون 383 هزار مسافر در لرستان اقامت داشته اند.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با بیان اینکه فلک الافلاک و آبشار بیشه در صدر بازدید گردشگران طی امسال بوده اند گفت: تا کنون 383 هزار مسافر در لرستان اقامت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون دو میلیون و 305 هزار نفر از جاذبه های تاریخی و طبیعی لرستان دیدن کرده اند که قلعه فلک الافلاک خرم آباد با آمار 185 هزار و 479 نفر بیشترین بازدیدکننده ها را داشته است.

فلک الافلاک و بیشه در صدر بازدید گردشگران وی اظهار کرد: از 28 اسفندماه سال 1400 تا 31 شهریورماه امسال در مجموع بیش از 624 هزار نفر از اماکن تاریخی و موزه های لرستان بازدید داشته که بیشترین بازدید مربوط به شهر خرم آباد و قلعه تاریخی، فرهنگی فلک الافللاک بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه در این مدت همچنین بیش از یک میلیون و 235 هزار نفر از جاذبه های طبیعی لرستان بازدید داشته اند افزود: بیشترین آمار بازدید در جاذبه های طبیعی نیز از آبشار بیشه خرم آباد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فلک الافلاک» و «بیشه» در صدر بازدید گردشگران

«فلک الافلاک» و «بیشه» در صدر بازدید گردشگران