مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-03اقتصادي

مردم فروش غیرمجاز فرآورده های دامی را اطلاع دهند


مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نظارت روزانه بر فروش فرآورده های دامی گفت: برای نظارت بهتر و دقیقتر بر تخلفات در حوزه عرضه غیرقانونی فرآورده های دامی مردم موارد مشکوک را اطلاع دهند.

- محمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در شهرستان های شهرکرد و بروجن 2 گروه و در دیگر شهرستان ها که کوچکتر هستند یک گروه سه نفره روزانه بر فروش فرآورده های دامی نظارت می کنند.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: اگر در سطح شهرها موارد فروش غیرقانونی مانند ماهی های دست فروش، جوجه و یا مرغ فروشی توسط گروه های نظارتی دیده شود یا مردم گزارش دهند حتما مورد بررسی و برخورد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: موارد گزارش شده از این جهت که ماشین توزیع کننده دولتی یا شخصی است، فروش با مجوز و یا هماهنگی صورت گرفته یا خیر و سلامت دام مورد فروش مورد بررسی و با متخلفان برخورد می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان بیان کرد: در 6 ماهه ابتدای سال 151 مورد تخلف به مراجع قضایی و 90 مورد به تعزیرات معرفی شد، 87 مورد اخطار کتبی دریافت کردند و 108 پرونده نیز بررسی و مختومه شده است.

اسدی در پایان برای نظارت بهتر و دقیقتر بر تخلفات در حوزه عرضه غیرقانونی فرآورده های دامی از مردم خواست تا موارد مشکوک را اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فروش غیرمجاز فرآورده های دامی را اطلاع دهند

مردم فروش غیرمجاز فرآورده های دامی را اطلاع دهند