مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-03سياسي

دست دانشگاهیان را برای توسعه شهرمی فشاریم/دانشگاه موتور توسعه شهر است


شهردار زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه موتور توسعه در شهر است، گفت: برای تحقق اهداف مدیریت شهری دست اهالی دانشگاه را می‎ فشاریم و انتظار داریم تیم های تخصصی دانشگاهی در این حوزه شهرداری را همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در نشست مشترک با اعضای هیات رییسه هستیم.

شهردار زنجان به ظرفیت های دانشگاهی استان زنجان اشاره کرد و افزود: دانشگاه موتور توسعه در شهر است و به همین خاطر ارتباط و همفکری با نخبگان و کسانی که حس دلسوزی نسبت به شهر دارند در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به هدف گذاری سال آینده به عنوان زیباسازی شهر زنجان اضافه کرد: برای تحقق اهداف مدیریت شهری دست اهالی دانشگاه را می‎ فشاریم و انتظار داریم تیم های تخصصی دانشگاهی در این حوزه شهرداری را همراهی کنند.

فیروزفر به موضوع آسفالت ریزی معابر زنجان اشاره کرد و افزود: امسال کار بزرگی با کیفیت و دقت انجام شد و با توجه به رعایت اصول استاندارد تا در سال های آینده با مشکلاتی همچون کیفیت پایین زیرسازی و تخریب زود هنگام آسفالت مواجه نخواهیم شد.

البته ترمیم آسفالت معابر فرعی در حفاری های به جا مانده از سالهای گذشته نیز در حال انجام است که انتظار داریم بخش عمده کار امسال به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دانشگاهیان را برای توسعه شهرمی فشاریم/دانشگاه موتور توسعه شهر است

دست دانشگاهیان را برای توسعه شهرمی فشاریم/دانشگاه موتور توسعه شهر است