مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-03سياسي

امیر ایرانی: امروز دشمن با استفاده از همه ظرفیت هایش وارد صحنه شده است


امروز دشمن با استفاده از همه ظرفیت های خود وارد صحنه شده است، قطعاً ما هم باید از همه ظرفیت های خود حداکثر استفاده را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایش پدافند غیرعامل در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنجشنبه 12 آبان ماه) به میزبانی نیروی دریایی ارتش با حضور سردار نجات داده و به سلامت به ساحل برساند تا پس از آن، وارد مراحل بازسازی خود شود.

ناوشکن سبلان امروز به عنوان خار چشم دشمنان در دریاها حضور پیدا می کند و در اقیانوس آرام پرچم نظام مقدس ما را به اهتزار در می آورد.

  امیر ایرانی گفت: این یکی از تجربیاتی است که در هشت سال دفاع مقدس عزیزان همرزم و پیشکسوت ما توانستند در دریا با نگاه به حوزه پدافند غیرعامل به منصه ظهور برسانند و توانستند با استفاده از این ظرفیت، یک ظرفیت بزرگتری را به میدان بیاورند.

اهمیت پدافند غیرعامل اینجا اهمیت خود را به طور کامل نشان می دهد.

 وی ادامه داد: ما در دریا، در حوزه پدافند غیرعامل قادر به رعایت همه اصول پدافند غیرعامل نیستیم، به همین دلیل، به سوی زیردریایی ها حرکت کرده اند و کشورها با پدافند غیرعامل در حوزه دریا به زیر دریا توجه ویژه ای داشتند که امروز ما نیز این توجه را داریم، اما نمی شود از سطح دریا غافل ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر ایرانی: امروز دشمن با استفاده از همه ظرفیت هایش وارد صحنه شده است

امیر ایرانی: امروز دشمن با استفاده از همه ظرفیت هایش وارد صحنه شده است