مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-03ورزشي

حضور گسترده در 13 آبان خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در آستانه 13 آبان ماه با صدور بیانیه های جداگانه ای تأکید کردند که حضور گسترده در 13 آبان خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است.

- در آستانه فرارسیدن 13 آبان روز مبارزه با دانشجویی استان اصفهان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

همچنان که شکوه و جلال کشتی تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، شکوه و جلال آمریکا هم مانع از غرق شدنش نیست و آمریکا غرق خواهد شد .

امام خامنه ای (مد ظله العالی)    در متن این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ماه، یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است.

دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای مستکبر از آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) در صدد ضربه به انقلاب اسلامی بوده اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران درصحنه های مختلف انقلاب و رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب این توطئه ها خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت و انزجار مردم ایران نسبت به آمریکای جنایتکار و بیشتر  شدن فریاد مرگ بر آمریکا برجای نگذاشته است.

   در ادامه این بیانیه تأکید شده است: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونیست ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت یافتگان مکتب عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده در 13 آبان خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است

حضور گسترده در 13 آبان خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است