مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-03بين الملل

اوکراین ایران را تهدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین با دمیدن بر ادعای تکذیب شده کی یف و متحدان غربی آن درباره ارسال پهپاد و موشک ایران به روسیه را تکرار کرد و خواستار توقف این اقدام ادعایی شد.

- وزیر خارجه اوکراین به رغم تکذیب مکرر ادعا ها درباره ارسال پهپاد و موشک ایران به روسیه باز هم این ادعا را تکرار و ایران را به پاسخ بی رحمانه تهدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمترو کولبا وزیر خارجه اوکراین با دمیدن بر ادعای تکذیب شده کی یف و متحدان غربی آن درباره ارسال پهپاد و موشک ایران به روسیه را تکرار کرد و خواستار توقف این اقدام ادعایی شد.

ادعا های مقام های اوکراینی درباره ارسال پهپاد و تجهیزات نظامیی ایران به روسیه تمامی ندارد و به رغم تکذیب مکرر تهران و مسکو، وزیر خارجه اوکراین باز هم این ادعا را تکرار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان، دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین روز سه شنبه (دیروز) در نشست خبری در کی یف پایتخت این کشور ایران را بار دیگر به ارسال پهپاد و موشک به روسیه متهم کرد.

این مقام ارشد اوکراینی ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله های جدید پهپاد های تهاجمی و موشک های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین ایران را تهدید کرد

اوکراین ایران را تهدید کرد