مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-03ورزشي

سلبریتی های دخیل در اغتشاشات باید سریعا ممنوع الخروج و محاکمه شوند


وقتی هدف برخی از سلبریتی ها از لگد انداختن به نظام رزومه سازی برای پناهندگی و اخذ اقامت و تابعیت است، باید در اقدامی عاجل تمام عوامل دخیل در فتنه را ممنوع الخروج و سپس محاکمه و مجازات کرد.

- احمد قدیری پژوهشگر مسائل سیاسی و دانش آموخته حقوق بین الملل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به دروغ پراکنی های برخی سلبریتی ها در ایام اغتشاشات گفت: برخی افراد گمان می کنند که سلبریتی های عرصه ورزش و هنر، وابستگی سیاسی- تشکیلاتی ندارند و طبق تشخیص یا احساسات خودشان موج سازی می کنند! جالب آنکه راجع به وابستگی و سرسپردگی برخی سیاسیون و خبرنگارها کسی تردید ندارد، اما باور این یارکشی از میان سلبریتی هایی برای عده ای همچنان دشوار است.

قدیری تاکید کرد: سلبریتی های سیاست باز، چند ویژگی دارند که آن ها را طعمه سرویس ها و سیاسیون کرده، و در صف اول نزاع قرار داده است؛ از جمله اینکه عموما تقید به دین و همسویی با انقلاب و آرمان ها ندارند؛ در رفت و آمد مکرر به خارج کشور و متقاضی اقامت و تابعیت هستند؛ حیات شان به شهرت و محبوبیت شان وابسته است و برای بقاء و ارتقاء این دو، دست به هر کاری می زنند؛ پول پارو کردن را دوست دارند و نقش بازی کردن را خوب بلدند و هوادار و دنبال کننده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی های دخیل در اغتشاشات باید سریعا ممنوع الخروج و محاکمه شوند

سلبریتی های دخیل در اغتشاشات باید سریعا ممنوع الخروج و محاکمه شوند