مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-03ورزشي

انتصابات جدید در سازمان ورزش شهرداری تهران


معاونین جدید سازمان ورزش شهرداری تهران در3 بخش مختلف، در راستای چشم انداز، مأموریت ها و تحقق اهداف عالیه این سازمان معرفی و منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، طی احکامی جداگانه از سوی حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان، سیدعلی امیر موسوی، امیر نجف نژاد اصل و نجم الدین عبادتی به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی، سرپرست معاونت فنی و اجرایی و سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی، منصوب شدند.

از سوابق مدیریتی سید علی امیر موسوی می توان به مدیریت بازرسی و مدیریت امور مجامع و حسابرسی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیرعاملی و عضو هیئت مدیره شرکت تهران گشت، مدیر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و مدیرعاملی شرکت کیهان صدر اشاره کرد.

در سوابق اجرایی امیر نجف نژاد اصل، ریاست اداره ساماندهی و شهردار شب منطقه 2، شهردار نواحی مختلف مناطق 2،3 و 5 شهرداری، مشاور عالی شرکت شهربان و حریم بان به چشم می خورد.

نجم الدین عبادتی نیز پیش از این در سازمان صداو سیما سوابق متعدد مدیریتی از جمله مدیریت پشتیبانی سیما، مرکز تحقیقات و حوزه ریاست و همچنین مسئول هماهنگی پخش رادیو جوان را در کارنامه کاری خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در سازمان ورزش شهرداری تهران

انتصابات جدید در سازمان ورزش شهرداری تهران