مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-03سياسي

13 آبان فرصتی برای یکصدایی مردم علیه مستکبران است


نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت:13 آبان فرصت خوبی است تا همه اقوام و مذاهب در جای جای ایران پهناور همصدا و با یکدلی انزجار خود را از مستکبران نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار داشت: امسال شرایط خاصی در کشور وجود دارد، چرا که با حمایت ها، هدایت ها و پشتیبانی آمریکا و ایادی آمریکا مانند صهیونیست ها، کشورهای مرتجع منطقه، عناصر ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی اغتشاشاتی در برخی از نقاط کشور اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: نهادهای امنیتی کشور بیانیه ای درباره حوادث اخیر صادر کردند که بر اساس آن کاملاً گویا و شفاف شد که آمریکایی ها با یک برنامه ریزی حساب شده پشت این جریان ها بودند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در روز 13 آبان می تواند نیات دشمنان از ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشورمان را برملا کند و دشمن را وادار به عقب نشینی کند تا دست از دخالت در امور ما بردارند.

آرامی تاکید کرد: مردم ما قطعاً در روز 13 آبان با حضور حماسی خود در صحنه، انزجار خود از آمریکا را نشان می دهند و بیان می کنند که با سیاست های آمریکا و اهداف پلیدی که در کشورمان داشته است، مخالف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان فرصتی برای یکصدایی مردم علیه مستکبران است

13 آبان فرصتی برای یکصدایی مردم علیه مستکبران است