مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-03فرهنگي

تکریم، امیدآفرینی و نشاط از مزایای«آیین مهر سینمای ایران»است


مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: تکریم، امیدآفرینی و نشاط در زیست بوم هر منطقه از مزایای طرح«آیین مهر سینمای ایران» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد حمیدی مقدم در حاشیه آیین تکریم استاد جمال شورجه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تفاهمی که با استان های کشور برقرار شده است، امتیازهای ویژه ای برای ساخت فیلم های مستند و تجربه به فعالان شهرستانی اعطا خواهد شد که سهم هر استان دو فیلم است.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی یادآور شد: یک سایت تدارک دیده ایم که علاقه مندان می توانند با ورود به این سایت طرح ها و سوژه های خود در محورهای چهارده گانه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در فضای پرشتاب تولید مستند و انیمیشن هستیم، بیان کرد: یکی از نیازهای اصلی ما کشف استعدادهای انیمیشن و مستند با توجه به اقلیم های جغرافیایی مختلف، پرداختن به سنت ها، آداب و رسوم و شناسایی خرده فرهنگ های کشور است.

وی ابراز کرد: این موضوعات در مرکز گسترش دنبال می شود و علاقه مندان به حوزه انیمیشن و مستند می توانند به پورتال و وب سایت مرکز مراجعه کنند و همه مسیر برای آن ها مشخص شده است.

حمیدی مقدم آیین مهر سینمای ایران را ابتکار سازمان سینمایی عنوان کرد و گفت: این کار از سال 1401 آغاز شده و امیدواریم تا سال ها ادامه یابد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم، امیدآفرینی و نشاط از مزایای«آیین مهر سینمای ایران»است

تکریم، امیدآفرینی و نشاط از مزایای«آیین مهر سینمای ایران»است