مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-03سياسي

مدیریت مطلوب توسعه شهری هدف بنیادی شهرداری سنندج است


هدف بنیادی و رسالت اصلی شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه شهری و ارائه خدمات کیفی به شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: رسالت و هدف بنیادی شهرداری، مدیریت مطلوب توسعه شهری و ارائه خدمات کیفی به شهروندان است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری با همراهی و مشارکت اعضای شورای شهر در تلاش است تا با انجام یک برنامه ریزی مدون و حرکت جهادی در راستای توسعه همه جانبه شهر گام بردارد و در این راستا نیاز به همراهی و همدلی سایر بخش ها دارد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: افزایش جمعیت شهرها و روند رو به رشد شهرنشینی در جامعه ضرورت توجه ویژه به پرداختن همه جانبه به زندگی شهری همچون امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، سیاسی و حمل و نقل را دوچندان کرده است.

شهردار سنندج به محدودیت های اعتباری و مشکلات اقتصادی در این برهه زمانی گریزی زد و گفت: مشکلات و محدودیت های اعتباری کار در مسیر خدمت را سخت می کند، اما معتقدیم با کار جهادی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها بیشترین خروجی را از داشته ها در مسیر خدمت شایسته به شهروندان بدست آوریم.

رشیدی اضافه کرد: در این دوره مدیریتی با وفاق خوبی که بین شورا و عزمی که در تیم مدیریتی جوان شهرداری وجود دارد، سعی کردیم در  حرکت انقلابی نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مطلوب توسعه شهری هدف بنیادی شهرداری سنندج است

مدیریت مطلوب توسعه شهری هدف بنیادی شهرداری سنندج است