مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-03حوادث

جزییات دادگاه عامل زیر گرفتن ماموران انتظامی


محمد قبادلو همانطور که خودش عنوان کرده است، با نقشه قبلی، با خودرو پیکان با سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت به سمت یگان موتور سوار حمله ور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، براساس کیفرخواست صادر شده، محمد قبادلو فرزند محمدعلی متهم به افساد فی الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ است که اقدام وی منجر به شهادت استوار فرید کرم پور حسنوند و مجروح شدن پنج مامور دیگر پلیس شده است.

به گفته نماینده دادستان، طبق نظریه پزشکی قانونی، شهید کرم پور به دلیل ضربه شدید وارده به سر و له شدگی بافت مغز خونریزی کرده و همین موضوع علت شهادت وی است.

همچنین در جلسه دادگاه، فرمانده افسران حادثه مذکور که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شده، با تشریح واقعه گفت: 30 شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.

وی افزود: ماموریت خود را انجام دادیم و قصد بازگشت به مقر را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم، برگشتم به سمت عقب که ببینم چه اتفاقی افتاده است که ناگهان توسط یک خودرو زیر گرفته شدم.

افسر فراجا گفت: روی زمین افتاده بودیم، شهید کرم پور نفس نفس می زد، خواستم به سمتش بروم که دیدم پای راستم دچار آسیب جدی شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دادگاه عامل زیر گرفتن ماموران انتظامی

جزییات دادگاه عامل زیر گرفتن ماموران انتظامی