مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-03اجتماعي

محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در شهر اصفهان اعلام شد


رییس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت های ترافیکی مراسم گرامیداشت 13 آبان در شهر اصفهان را اعلام کرد.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر مراسم گرامیداشت روز 13 آبان و راهمپیمایی مردمی این روز محدودیت های ترافیکی را در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم خواهیم داشت.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 24 شب 13 آبان توقف هر گونه وسیله نقیله در مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی(ره) ممنوع است.

محمدی بیان کرد: همچنین از ساعت 7 صبح روز جمعه، 13 آبان ماه نیز تردد و توقف هر گونه وسیله نقلیه در تقاطع بهشتی نژاد-باغ گلدسته و کتابخانه مرکزی به سمت میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی(ره)، تقاطع شمس آبادی-طالقانی به سمت میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی(ره)، چهارراه تختی به سمت میدان امام حسین(ع)، چهارراه شکرشکن به سمت میدان امام خمینی(ره)، زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت میدان امام(ره) و تقاطع هشت بهشت، نشاط و چهارراه فلستطین به سمت میدام امام خمینی(ره) ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان عنوان کرد: در سایر شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم و تجمع راهپیمایان محدودیت های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در شهر اصفهان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در شهر اصفهان اعلام شد