مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-03اجتماعي

60 تصادف زنجیره ای با آغاز بارش های پاییزی در اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان از وقوع 60 تصادف در اصفهان خبرداد و گفت: امروز قطعی برق، لغزندگی و ترافیک سنگین روزهای چهارشنبه مثلثی را تشکیل دادند تا رانندگان وسایل نقلیه در سطح شهر روز پر چالشی را تجربه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره خسارت های اولین بارش پاییزی در اصفهان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در روزهای گذشته پیش بینی شده بود که بارش های پاییزی به زودی آغاز می شوند، هشدارهای لازم به رانندگان وسایل نقیله در سطح شهر داده شد.

وی با اعلام اینکه با آغاز اولین بارش ها نسبت به زمانی که چند مرتبه بارندگی شده و سطح معابر شسته شده، جاده ها و خیابان ها بیشتر لغزنده خواهند شد، افزود: معمولا خاصیت اولین بارندگی ها این است که سطح آسفالت چندین برابر لغزنده خواهند شد، اما در بارندگی های بعدی که معابر شسته شده، سطح لغزندگی به حداقل می رسد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افزایش تصادفات در آغاز بارندگی ها، گفت: در یک تا سه ساعت اخیر، حدود 60 تصادف در بزرگراه های اصفهان از جمله بزرگراه صیادشیرازی، حبیب الهی، میثمی، اردستانی، خرازی و .

اتفاق افتاد، بسیاری از خودروها خسارت دیدند ولی خوشبختانه آسیب جدی به شخصی وارد نشده و در حد خسارت بوده، اما در این بین تصادف های چند وسیله ای و زنجیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 تصادف زنجیره ای با آغاز بارش های پاییزی در اصفهان

60 تصادف زنجیره ای با آغاز بارش های پاییزی در اصفهان