مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 00:002022-11-02سياسي

نام شهرک اکباتان تغییر می کند؟


سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد که تغییر نام شهرک اکباتان در اختیار شورا نیست اما عباس عبدی فعال اصلاح طلب توییت زد که نادعلی خبر از تغییر نام شهرک اکباتان داده و نائب رییس شورا هم از عبدی خواست ابتدا خبر را دقیق بخواند ، - گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، چند روزی است که تصاویری از تغییر نام  شهرک اکباتان به شهید آرمان در تابلوهای شهری منتهی به این شهرک با اسپری  نوشته شده است.

(طلبه بسیجی آرمان علی وردی 21 ساله از شهدای ناآرامی های اخیر است که چهارشنبه شب (4 آبان 1401) در منطقه اکباتان تهران توسط اغتشاشگران مجروح و به شهادت رسید.

) علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران هم در 9 آبان 1401  اعلام کرد که شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع مربوط به هیات مدیره شهرک ها است اما حتما در تهران خیابانی را  نام مبارک شهید آرمان علی وردی اختصاص خواهیم داد.

بعد از انتشار این خبر  رسانه های معاند اعلام کردند که علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران خبر از تغییر نام شهر ک اکباتان داده است  این در حالی است که نادعلی در مصاحبه اول خود آن را نخوانده واکنش نشان داده و تاکید کرده که نادعلی خبر از تغییر نام شهرک اکباتان داده است.

نادعلی هم در پاسخ به عبدی گفت که اگر منبع خبر شما رسانه روباه پیر است درست می فرمایید اما دوباره تاکید می کنم تغییر نام شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام شهرک اکباتان تغییر می کند؟

نام شهرک اکباتان تغییر می کند؟