مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-02ورزشي

دبیرخانه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» آغاز به کار کرد


رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از آغاز به کار دبیرخانه جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با هدف تجلیل و معرفی شهروندان شاخص اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی عصرامروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: جشنواره شهروند نمونه اردبیل عنوان جشنواره فرهنگی اجتماعی است که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با شعار اردبیل شهر همدلی و مهربانی با هدف معرفی شهروندان شاخص اردبیل برگزار میشود.

وی با بیان اینکه همواره شهروند توسعه یافته از سرمایه های اجتماعی و فرهنگی یک شهر و جامعه محسوب میشود افزود: معرفی و برجسته سازی سرمایه های اجتماعی و فرهنگی شهر اردبیل موجب ایجاد علاقه در بین شهروندان بمنظور مشارکت در امور مرتبط با شهر خواهد بود.

که  منتخبین در بخش های شهروند برگزیده، شهروند شایسته تقدیر، شهروند افتخاری، شهروند عامل به وظایف شهروندی و شهروند منتخب بخش ویژه تقدیر و تجلیل خواهند شد.

رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت شرکت در این جشنواره افزود: شهروندان میتوانند دوستان،آشنایان و دیگر شهروندان فعال محله خود را در شاخص های همسایه خوب،کارمند خوب و فروشنده خوب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» آغاز به کار کرد

دبیرخانه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» آغاز به کار کرد