مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-02سياسي

دادستان: بازداشت 4 کارمند شهرداری ملارد به اتهام اخذ رشوه و طلا


دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) این اقدام را انجام داد و بر مبارزه با فساد اداری و مالی در نهادها و ادارات تاکید دارد.

- دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) این اقدام را انجام داد و بر مبارزه با فساد اداری و مالی در نهادها و ادارات تاکید دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد تهران از دستگیری 4 کارمند کنترل نظارت بر ساخت و ساز ساختمانی شهرداری ملارد به اتهام اخذ رشوه خبر داد و گفت: از متهمان اموال نامشروع شامل طلا و غیره کشف شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، مهدی جهانشیری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) این اقدام را انجام داد و بر مبارزه با فساد اداری و مالی در نهادها و ادارات تاکید دارد.

  وی با بیان اینکه از متهمان اموال نامشروع شامل طلا و غیره کشف شده است، گفت: متأسفانه عدم نظارت بر پلیس ساختمانی توسط شهرداری و برخی دست های پشت پرده منجر به زد و بند در ساخت و سازهای غیرمجاز در ملارد شده است.

  دادستان ملارد با بیان اینکه دستگیری ها در این حوزه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: برخی افراد از گذشته درس عبرت نمی گیرند و خود را گرفتار فساد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: بازداشت 4 کارمند شهرداری ملارد به اتهام اخذ رشوه و طلا

دادستان: بازداشت 4 کارمند شهرداری ملارد به اتهام اخذ رشوه و طلا