مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-02سياسي

تجهیز فرودگاه بین المللی رفسنجان تا یک ماه آینده


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر اعضای این کمیسیون و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کشور به رفسنجان از توافق برای تجهیز فرودگاه رفسنجان تا یک ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا رضایی کوچی امروز در حاشیه سفر به رفسنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مصوبات این سفر اظهار کرد: با توجه به اینکه فرودگاه رفسنجان فرودگاه بین المللی است پروازهای آن به لحاظ تعداد، قابل قبول نیستند و هر هفته دو پرواز انجام می شود.

وی بیان کرد: فرودگاه باند خیلی خوبی داشت، آتش نشانی و بحث ناوبری آن کامل بود اما به لحاظ سازه سالن و تجهیزات داخلی مشکلاتی داشت که در این سفر با شرکت فرودگاه های کشور توافق کردیم که این فرودگاه را کامل کنیم و پروازها را به چهار پرواز ارتقا بدهیم و تجهیزات مورد نیاز را در فرودگاه کامل کنیم.

وی به بحث جاده های روستایی و محورهای اصلی شهرستان رفسنجان پرداخت و عنوان کرد: توافق شد 100 کیلومتر جاده روستایی روکش آسفالت شود و موضوع کمربندی شرقی شهر رفسنجان را در برنامه گذاشتیم و در خصوص اتصال رفسنجان به شبکه ریلی سراسر کشور و کمربندی شرقی در جلسه مصوب شد که کار مطالعات آن انجام و در سال آینده در ردیف بودجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز فرودگاه بین المللی رفسنجان تا یک ماه آینده

تجهیز فرودگاه بین المللی رفسنجان تا یک ماه آینده