مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-02فرهنگي

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران بازدید کرد


کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، اسرافیل فرج اللهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و غلامرضا نعمتی معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی از انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، اسرافیل فرج اللهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و نعمتی امروز 11 آبان ماه از انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره رقابتی در آذرماه 1401 برگزار می شود.

بخش اصلی به صورت رقابتی و طبق روال دوره های قبل برنامه ریزی شده و پس از ارزیابی و داوری به جشنواره راه پیدا می کند و برگزیده آن به جشنواره تئاتر فجر راه می یابد.

وی بیان کرد: در بخش دیگری که به تولیدات وِیژه با موضوع سردار قاسم سلیمانی اختصاص دارد 8 نمایش مختص جشنواره تئاتر استان تهران تولید شده است که 5 اثر آن به بخش رقابتی راه می یابد.

همچنین در بخش ایثار که با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود آثار شاخصی در قالب جشنواره اجرا می شوند.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان تهران همچنین اظهار کرد: در بیست وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران 10 اثر در بخش مسابقه اصلی، 5 اثر در بخش ویژه سردار سلیمانی و 10 اثر در بخش ایثار به اجرای عمومی در می آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران بازدید کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران بازدید کرد