مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-02پزشكي

تایید یک واکسن کمکی برای مقابله با ویروس کرونا در آمریکا


به گزاش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مجوز استفاده اضطراری واکسن کمکی ضدکرونای شرکت نوواواکس (Novavax)، - سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مجوز استفاده اضطراری واکسن کمکی ضدکرونای شرکت نوواواکس (Novavax)، را صادر کرد.

به گزاش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مجوز استفاده اضطراری واکسن کمکی ضدکرونای شرکت نوواواکس (Novavax)، را صادر کرد.

نوواواکس یکی از شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری است که به توسعه و تجاری سازی واکسن های نسل بعدی برای بیماری های عفونی پرداخته است.

این شرکت اعلام کرد که واکسن کمکی NVX-CoV 2373 مجوز استفاده اضطراری (EUA) را از سازمان غذا و داروی آمریکا دریافت کرده است.

FDA برای ارائه اولین دوز تقویت کننده حداقل شش ماه پس از اتمام واکسیناسیون اولیه با واکسن مجاز یا تایید شده کووید-19 برای افراد 18 سال و بالاتر این مجوز را صادر کرده است، کسانی که به واکسن تقویت کننده دو ظرفیتی mRNA COVID-19 تایید شده توسط FDA دسترسی ندارند.

استنلی ارک مدیر اجرایی نوواواکس گفت: جامعه آمریکا اکنون به واکسن کمک ضدکرونای نوواواکس، که یک گزینه مبتنی بر پروتیین است، به عنوان تقویت کننده دسترسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید یک واکسن کمکی برای مقابله با ویروس کرونا در آمریکا

تایید یک واکسن کمکی برای مقابله با ویروس کرونا در آمریکا