مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-02سياسي

اراده مسوولان استان برای توسعه ایران خودرو خراسان


نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- سید احسان قاضی زاده هاشمی در آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در چند سال اخیر همواره به دنبال توسعه استان به ویژه خودرو بودیم و قدم هایی برای رفع مشکلات این شرکت برداشته شده است.

وی افزود: ایران خودرو خراسان به عنوان شرکت معظم صنعتی و نمونه و سرآمد در عرصه تولید صنعت استان خراسان است که با برنامه ریزی، مدیریت و تنوع بخشی به محصولات با امید به آینده در حال تولید است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تولید هایما 8S گفت: این اتفاق نشان از آینده درخشان برای این شرکت و صنعت استان خواهد بود و امیدوارم با توجه به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مستمر و ادامه دار باشد.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های قطعه سازی در استان اشاره کرد و گفت: ما می توانیم در عرصه قطعه سازی با توجه به ظرفیت ها و حمایت های دولتی و مسوولان استان فعال تر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده مسوولان استان برای توسعه ایران خودرو خراسان

اراده مسوولان استان برای توسعه ایران خودرو خراسان