مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-02اقتصادي

راه اندازی اولین اتاق علم البرز در فردیس


رییس کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: نخستین اتاق علم استان البرز در کتابخانه مقدس اردبیلی فردیس راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیدعباس طباطبایی، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس، ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس، گفت: با توجه به ضرورت جذب کتابخوان و تلاش برای ماندگاری اعضا و افزایش خدمات کتابخانه ها، راه اندازی اتاق علم یا ساختکده در دستور کار کتابخانه های عمومی قرارگرفت و در این راستا مجوز راه اندازی اتاق علم در کتابخانه مقدس اردبیلی فردیس اخذ شده است.

  وی با بیان اینکه گروه هدف در اتاق علم، گروه سنی است، افزود: نهاد کتابخانه های عمومی با ایجاد وسایل تجربی و آزمایشگاهی در اتاق علم، این امکان را برای دانش آموزان فراهم می کند تا آنچه دانش آموزان در کتاب های مدرسه در قالب بازی های علمی، علوم تجربی و ریاضیات می خوانند را با استفاده از ابزار های موجود در این محیط تجربه کنند.

اعتبار لازم برای راه اندازی اتاق علم توسط نهاد کتابخانه های عمومی تامین می شود که برای راه اندازی اتاق علم در فردیس 250 میلیون تومان پیش بینی شده است.

  توسعه کتابخانه قاصدک تایید شد  این مقام مسؤول با اشاره به ضرورت توسعه کتابخانه قاصدک، افزود: کتابخانه قاصدک با کمک و حمایت مدیریت شهری فردیس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین اتاق علم البرز در فردیس

راه اندازی اولین اتاق علم البرز در فردیس