مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-02سياسي

در دانشگاه شهید مدنی تبریز چه می گذرد؟ + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری داشنجو، ساعت 13:00 روز سه شنبه دهم ابان در دانشگاه شهید مدنی تبریز عداه ای از دانشجویان با به سر دادن شعار های رادیکالی سعی بر تحریک و ایجاد درگیری با بسیجیان دانشگاه را داشتند؛ - طی روزهای گذشته عده ای آشوب طلب سعی بر ایجاد ناامنی و درگیری در دانشگاه شهید مدنی داشتند که تا به امروز با وجود درگیری های مکرر نتوانستند به اهداف خود برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری داشنجو، ساعت 13:00 روز سه شنبه دهم ابان در دانشگاه شهید مدنی تبریز عداه ای از دانشجویان با به سر دادن شعار های رادیکالی سعی بر تحریک و ایجاد درگیری با بسیجیان دانشگاه را داشتند؛ اما دانشجویان انقلابی با شعار های همچون دانشجو از فتنه گر جدا شو و یا دانشجو گفتگو گفتگو سعی داشتند فضا را به آرامش بکشانند.

با گذشت زمان دانشجویان معترض خود را به سمت یادمان شهدا نزدیک کردند و مجدد شروع به  فحاشی، پرتاب سنگ و آب معدنی  به سمت دانشجویان انقلابی کردند.

با شدت گرفتن درگیری یکی از دانشجویان انقلابی مورد خشونت طرف مقابل قرار گرفت و باعث به زمین افتادن او شد، اما دانشجو نما ها به افتادنش اکتفا نکردند و ضرباتی به کتف، گردن و سر او وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دانشگاه شهید مدنی تبریز چه می گذرد؟ + فیلم

در دانشگاه شهید مدنی تبریز چه می گذرد؟ + فیلم