مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-02ورزشي

تقابل دوباره تیلور - حسن یزدانی روی هوا؟


متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست های مشابهی را برای حضور در جام جهانی 2022 در این کشور در نظر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2022 قرار است طی روز های 19 و 20 آذر به میزبانی کشور آمریکا برگزار شود و این در حالیست که با توجه به تجربیات قبلی ممکن است روند صدور ویزا برای اعضای تیم اعزامی ایران با کارشکنی کشور میزبان مواجه باشد.

بر این اساس علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی کشورمان همچنان همان موضع قبلی را در نظر دارد و معتقد است در صورتیکه آمریکا مثل دفعه قبل به برخی از اعضای تیم ایران ویزا ندهد، قطعاً اعزام تیم ملی به جام جهانی آمریکا انجام نخواهد شد.

با این وجود می توان دریافت که فدراسیون کشتی سیاست اعزام تمام اعضای تیم یا هیچکس را پیش رو دارد و هیچ تعارفی با کشور میزبان و حتی اتحادیه جهانی کشتی ندارد.

فدراسیون کشتی اعلام کرد: تمام روند قانونی و اداری اعزام تیم ملی کشتی آزاد از سوی فدراسیون در حال انجام است تا مشکلی برای دریافت ویزا از جانب ما وجود نداشته باشد.

ضمن اینکه جام جهانی یک رویداد رسمی در تقویم اتحادیه جهانی است و کشور میزبان مسابقات موظف به صدور ویزا برای تیم های شرکت کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل دوباره تیلور - حسن یزدانی روی هوا؟

تقابل دوباره تیلور - حسن یزدانی روی هوا؟