مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-02سياسي

اجرای نظام ارجاع برای 900 هزار بیمه شده سلامت در همدان/ حمایت از 327 زوج نابارور


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از اجرای نظام ارجاع برای 900 هزار بیمه شده سلامت در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر برای بیمه شدگان دو صندوق «بیمه سلامت همگانی» و « بیمه روستایی و عشایر» طرح نظام ارجاع اجرایی می َشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فریبرز نیاستی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمه سلامت طی چند سال اخیر به ویژه با شتاب بیشتر در یک سال گذشته اقدامات بنیادی را آغاز کرده که خوشبختانه ثمراتی هم داشته است اظهار کرد: در حال حاضر پوشش بیمه ای از لحاظ سطح و عمق ارتقا یافته و مجلس و دولت نیز حمایت خاصی در این زمینه داشتند که قدردان هستیم.

وی با بیان اینکه امسال بیمه سلامت در استان چند برنامه را همزمان با استان های دیگر پیگیری می کند گفت: توسعه نظام ارجاع و پزشک خانوده شهری مدنظر بوده، به طوری که تعداد پزشکان طرف قرارداد این طرح از 95 نفر به 136 نفر رسیده اند که این مهم باعث می شود بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی خدمات بهتری دریافت کنند.

اجرای نظام ارجاع برای 900 هزار بیمه شده سلامت در همدان مدیرکل بیمه سلامت همدان از عضویت بیش از 295 هزار نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی بیمه سلامت استان خبر داد و افزود: امروز برای بیش از 900 هزار نفر از بیمه شدگان دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستایی و عشایر نظام ارجاع اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نظام ارجاع برای 900 هزار بیمه شده سلامت در همدان/ حمایت از 327 زوج نابارور

اجرای نظام ارجاع برای 900 هزار بیمه شده سلامت در همدان/ حمایت از 327 زوج نابارور