مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-02سياسي

توزیع بسته های آموزشی بین دانش آموزان نیازمند


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 4 همزمان با 13 آبان از اجرای طرح مشق احسان و توزیع بسته های آموزشی بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، اسمعیل قضاتلو ضمن گرامیداشت  روز 13 آبان گفت: به منظور آگاهی دانش آموزان با رخدادهای روز بزرگ استکبارستیزی و روز دانش آموز، برنامه های ویژه ای برای این روز برگزار می شود که های کم برخوردار یکی از آن برنامه ها بود.

وی با بیان اینکه هویت دینی و انقلابی از شاخصه های مهم این گونه برنامه هاست، گفت: این رزمایش با تهیه و توزیع 900 بسته آموزشی در قرارگاه جهادی و مشارکت های مردمی حضرت بقیه الله (عج) و همکاری بنیاد احسان در قالب طرح مشق احسان برای کودکان و دانش آموزان نیازمند، آسیب دیده و کودکان در معرض آسیب در سطح منطقه برگزار شد.

قضاتلو اضافه کرد: این برنامه ها در راه علم آموزی و تسهیل و حمایت از روند تحصیلی دانش آموزان اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه 4 تهران با اشاره به سایر اقدامات افزود: در اولین روزهای ماه مهر سال جاری نیز با کمک خیرین توانستیم با توزیع 1300 بسته آموزشی به دانش آموزان کار و نیازمند انجام وظیفه کنیم.

وی گفت: در ادامه این عملیات با کمک مجمع خیرین منطقه 4 از اول سال جاری تاکنون 15500 سبد معیشتی تهیه و بین نیازمندان و افراد آسیب دیده این منطقه توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های آموزشی بین دانش آموزان نیازمند

توزیع بسته های آموزشی بین دانش آموزان نیازمند