مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-02فرهنگي

«ایران آینده» در باغ کتاب تهران میزبان نوجوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن هفته ملی نوجوان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهاد های فعال در حوزه نوجوانان جشنواره «ایران آینده» را از 11 تا 20 آبان هر .

- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهاد های فعال در حوزه نوجوانان جشنواره ایران آینده را از 11 تا 20 آبان هر روز از ساعت 15 تا 22 در باغ کتاب تهران برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن هفته ملی نوجوان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهاد های فعال در حوزه نوجوانان جشنواره ایران آینده را از 11 تا 20 آبان هر روز از ساعت 15 تا 22 در باغ کتاب تهران برگزار می کند.

در این جشنواره برنامه های متنوعی در راستای علایق نوجوانان اجرا می شود و گروه سنی 9 تا 18 سال، مخاطبان اصلی جشنواره هستند.

البته برنامه های جشنواره به گونه ای پیش بینی شده که برای کودکان هم قابل استفاده باشد و به طور کلی فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها فراهم شده است.

جشنواره ایران آینده از چهار بخش اصلی بازی ها، غرفه ها، استیج و نمایش فیلم تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران آینده» در باغ کتاب تهران میزبان نوجوانان است

«ایران آینده» در باغ کتاب تهران میزبان نوجوانان است