مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-02سياسي

اجرای طرح های آبخیزداری روستایی؛ در دستور کار


مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تمام تلاش خود را برای تأمین اعتبار و اجرای طرح های آبخیزداری در روستاها به کار خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، ابوطالب قزلسفلو، مدیرکل دفتر کنترل بازدید و با اعضای شورای اسلامی و جمعی از روستاییان دیدار و گفت وگو کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن اعلام رضایت و خرسندی از کیفیت اجرای پروژه های صورت گرفته، اظهار کرد: با مشارکت مردم و شوراهای اسلامی و دهیاری روستاها می توانیم طرح های آبخیزداری را در حوزه های آبخیز اجرا کنیم.

مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تأکید کرد: اجرای پروژه های آبخیزداری می تواند نقش مهمی در تقویت سفره های آب زیرزمینی، رشد میزان آب دهی چشمه ها و قنوات، جلوگیری از پر شدن مخازن سدهای کشور از رسوبات و کم کردن خسارات سیل به همراه داشته باشد.

قزلسفلو با اشاره به فواید اجرای طرح های آبخیزداری افزود: تمامی تلاش خود را برای تأمین اعتبار و اجرای طرح های آبخیزداری در حوزه های مورد درخواست مردم و روستاییان استان سمنان به کار خواهیم گرفت.

احیای پوشش گیاهی و اقدامات سازه ای مکمل هم هستند جعفرمرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در حاشیه این بازدیدها با تأکید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبخیزداری روستایی؛ در دستور کار

اجرای طرح های آبخیزداری روستایی؛ در دستور کار