مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-02سياسي

ایجاد پایانه صادراتی انار و توسعه صنایع تبدیلی مطالبه باغداران ساوه


نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس گفت: تشکیل صندوق ملی انار برای تأمین سرمایه و حمایت از باغداران، ایجاد پایانه صادراتی انار و توسعه صنایع تبدیلی و دانش بنیان از خواسته های شهرستان در برگزاری این جشنواره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه حجت الاسلام محمد سبزی صبح امروز در جشنواره ملی انار اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناساندن ظرفیت های مختلف شهرستان ساوه در حوزه های مختلف برگزار شده است تا هرچه بیشتر این شهر معرفی شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور با فعال بودن 600 واحد صنعتی شناخته می شود افزود: در بخش کشاورزی و زراعی ساوه با توجه به دارا بودن محصولات متنوع به انبار غله معروف است و در حوزه دامداری نیز با دارا بودن بیش از 381 هزار رأس دام سبک و سنگین  از ظرفیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس بیان کرد: به لحاظ فرهنگی و مفاخر نیز شهرستان ساوه شخصیت های بزرگی چون شهید چمران، علامه عسگری، نائب سوم امام زمان، سلمان ساوجی و .

را در خود پرورانیده است.

سبزی با تأکید بر کیفیت بالای انار ساوه ادامه داد: تنوع انار ساوه در جایی پیدا نمی شود و با توجه به سطح بالای زیر کشت این محصول در این شهرستان باید در خلال این جشنواره بتوانیم دستاوردهای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایانه صادراتی انار و توسعه صنایع تبدیلی مطالبه باغداران ساوه

ایجاد پایانه صادراتی انار و توسعه صنایع تبدیلی مطالبه باغداران ساوه