مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-02اجتماعي

گلایه مردم «بن» از مشکلات یک محله/ شهردار پاسخ می دهد


پس از تکمیل عملیات فاضلاب کشی، آسفالت کامل خیابان اصلی و خیابان های منتهی به خیابان جانبازان انجام می شود و ما نیز به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا مشکلات مردم این شهر به حداقل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اهالی شهر بن از نبود زیرساخت های لازم در خیابان جانبازان این شهر گلایه داشتند.

به گفته مردم، این محله هیچ امکاناتی ندارد و به زباله دانی تبدیل شده است، وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی های شهری به این سمت حرکت نمی کنند، کوچه و خیابان های این محله روکش آسفالت ندارد و با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما مشکلات ساکنان بیشتر خواهد شد.

خبرنگار فارس برای پیگیری این موضوع با شهردار شهر بن مصاحبه کرده است.

باقر مومنی گفت: خیابان جانبازان شهر بن در بافت فرسوده شهر قرار دارد و کوچه ها دارای شیب بسیار زیادی هستند و اتوبوس شهری قادر به حرکت در این شیب نیست.

شهردار شهر بن افزود: کمتر از 4 ماه است که 4 دستگاه تاکسی شهری به شهرداری بن تحویل داده شده و این تعداد تاکسی جوابگوی نیاز مردم نیست اما با این شرایط باز هم با رانندگان تاکسی صحبت می کنیم که خیابان جانبازان و کوچه های اطراف را نیز پوشش دهند.

وی با اشاره به ارائه خدمات شهری و عمرانی به مردم شهر خاطرنشان کرد: معابر خیابان جانبازان به واسطه حفاری های آب و فاضلاب خراب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم «بن» از مشکلات یک محله/ شهردار پاسخ می دهد

گلایه مردم «بن» از مشکلات یک محله/ شهردار پاسخ می دهد