مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-02اقتصادي

اشتغال زایی برکت برای 1200 نفر از هرمزنشینان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این مطلب و با تاکید بر تمرکز ویژه بر توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی جزیره هرمز افزود: - بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای بیش از یک هزار و 200 نفر از مردم جزیره هرمز شغل ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این مطلب و با تاکید بر تمرکز ویژه بر توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی جزیره هرمز افزود: تا به امروز 415 طرح اشتغال اجتماع محور با حجم کل سرمایه گذاری 538 میلیارد ریال در جزیره هرمز راه اندازی شده که فراهم آوردن فرصت های کسب وکار برای یک هزار و 245 نفر از اهالی این جزیره جنوبی کشور را به دنبال داشته است.

محمد ترکمانه یادآور شد: همچنین اجرای 200 طرح اشتغال اجتماع محور برای سال جاری در دستور کار است که تا به امروز 101 طرح راه اندازی شده و 67 طرح نیز در دست بررسی است.

وی در تشریح اقدامات بنیاد برکت در حوزه عمرانی و زیربنایی نیز گفت: تا به امروز طرح های عمرانی و زیربنایی متعددی از جمله ساخت مدرسه، احداث جاده رینگ دور جزیره، تکمیل پروژه آبرسانی، توسعه شبکه اصلی فاضلاب، خانه عالم، تکمیل و تعمیرات تاسیسات پایگاه اورژانس و تکمیل موج شکن برقی در جزیره هرمز عملیاتی شده و به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برکت برای 1200 نفر از هرمزنشینان

اشتغال زایی برکت برای 1200 نفر از هرمزنشینان