مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-02اقتصادي

ساخت 50 واحد آموزشی توسط مجمع خیران مدرسه ساز در گیلان


مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان گیلان از ساخت 50 واحد آموزشی توسط مجمع خیران مدرسه ساز گیلان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته بسیار امیدوار هستیم تا پایان سال جاری 20 واحد آموزشی را تحویل آموزش و پرورش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهمن یعقوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه سرانه مدارس در کشئر دارند، اظهار کرد: مجمع خیران مدرسه ساز در حوزه ساخت، توسعه، تعمیر و مقاوم سازی مدارس فعالیت کرده و نقش مهمی و تأثیرگذاری در این خصوص دارند.

وی با اشاره به اهداف مجمع خیران مدرسه ساز در استان گیلان گفت: بر اساس آمار  سالانه حدود 15 واحد آموزشی با اعتبار بیش از 12 میلیارد تومان توسط این مجمع ساخته و تعمیر می شود.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان گیلان رویکرد این مجموعه را مشارکتی و مردمی دانست و بیان کرد: از مشارکت در ساخت مدارس مشارکتی باشد از اعتبارات دولتی برای تجهیز و هوشمندسازی استفاده  می شود، ولی اگر مردمی باشد از ظرفیت مردم بهره مند خواهیم شد.

یعقوبی از ساخت 50 واحد آموزشی توسط مجمع خیران مدرسه ساز گیلان خبر داد و افزود: با تلاش های صورت گرفته بسیار امیدوار هستیم تا پایان سال جاری 20 واحد آموزشی را تحویل آموزش و پرورش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 واحد آموزشی توسط مجمع خیران مدرسه ساز در گیلان

ساخت 50 واحد آموزشی توسط مجمع خیران مدرسه ساز در گیلان