مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-02سياسي

شهید علی معرفت: باید با جان و مال خود به دفاع از اسلام برخیزیم


شهید علی معرفت در وصیت نامه خود آورده است: لازم است که امروز از جان گذشتگی کنیم و باید با جان و مال خود به دفاع از اسلام برخیزیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید علی معرفت فرزند آیت الله محمدهادی معرفت در سال 1348 در شهر مقدس کربلا به دنیا آمد.

وی به همراه شد.

شهید علی معرفت سه بار داوطلبانه به جبهه رفت که آخرین بار در عملیات کربلای 5 به عنوان کمک آرپیچی زن حضور داشت و در اولین روز بهمن 1365 در جزایر بوارین به درجه شهادت نایل شد.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم قال علی(ع): إِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّهِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّهِ أَوْلِیَائِهِ وَ هُوَ لِبَاسُ التَّقْوَی وَ دِرْعُ اللَّهِ الْحَصِینَهُ وَ جُنَّتُهُ الْوَثِیقَهُ امروز روز سنجش ایمان ما مسلمانان است به خصوص ما شیعیان و محبین اهل بیت سلام الله علیهم.

ماکه همیشه دم از پیروی از راه ائمه می زدیم و یا لیتنی کنت معکم می گفتیم و بر گذشته ها و مصائبی که در صدر اسلام واقع شد تاسف می خوردیم هنگامی که انسان به این جمله حضرت امیر المؤمنین (ع) بر می خورد که خطاب به اصحاب خود می فرماید: یَا أَشْبَاهَ الرِّجَالِ وَ لَا رِجَالَ، حُلُومُ الْأَطْفَالِ وَ عُقُولُ رَبَّاتِ الْحِجَالِ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی معرفت: باید با جان و مال خود به دفاع از اسلام برخیزیم

شهید علی معرفت: باید با جان و مال خود به دفاع از اسلام برخیزیم