مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 02:002022-11-01بين الملل

قطر خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی عربی شد


نماینده دائم قطر در سازمان ملل متحد خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی بر اراضی عربی از جمله جولان اشغالی سوریه و اراضی لبنانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علیاء آل ثانی نماینده دائم قطر در سازمان ملل متحد در نشست دوره ای شورای امنیت، بر ضرورت پایان اشغالگری ، آل ثانی بر ضرورت توقف فوری فعالیت شهرک سازی، بازگشت آوارگان فلسطینی، بازپس گیری حقوق تاریخی فلسطینیان و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

وی افزود که بهترین راه تحقق این هدف، مذاکره دو طرف است و بهتر است جامعه جهانی برای تسهیل روند صلح و حل وفصل همه مسائل راه حل نهایی اقدام کند.

نماینده دائم قطر در سازمان ملل تصریح کرد که مسئله قدس اشغالی یکی از مهم ترین مسائل راه حل نهایی است و درباره هر گونه خدشه وار کردن به وضعیت تاریخی و قانونی اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در این شهر هشدار داد.

قطر همچنین درباره تلاش های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس، تقسیم مکانی و زمانی مسجدالأقصی و تضعیف آزادی عبادی مسلمانان هشدار داد و تأکید کرد که این تلاش ها به موجب قانون بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل باطل است.

پایان پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی عربی شد

قطر خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی عربی شد