مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-01بين الملل

ارسال آنتن های ماهواره ای به اوکراین توسط پنتاگون


پنتاگون اعلام کرده که در راستای کمک اطلاعاتی به اوکراین در جنگ با روسیه، چهار آنتن ارتباط ماهواره ای به کی یف ارسال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمریکا اعلام کرده که در راستای کمک به اوکراین در جنگ با (وزارت دفاع آمریکا) چهار آنتن ماهواره ای  در قالب  کمک 275 میلیون دلاری که به تازگی اعلام کرده به اوکراین ارسال می کند.

سابرینا سینگ از سخنگویان پنتاگون گفت: این آنتن ها نیروهای اوکراینی را موثرتر می کنند و در عین حال به سران این کشور توانایی های فرماندهی و کنترل بهتری می دهند.

سخنگوی پنتاگون اظهار داشت: این آنتن ها قرار نیست  جایگزین سرویسی مانند استارلینک شوند  بلکه به اوکراینی ها در افزایش تلاش های ارتباطی در میدان جنگ کمک می کنند.

این در حالی است که نیروهای روسیه خطوط ارتباطی اوکراین را حمله  قرار داده و حملات خود را به زیرساخت های این کشور افزایش داده اند تا توانایی این کشور برای انجام حملات متقابل را تضعیف کنند.

بخش های مخابراتی و امنیتی اوکراین کماکان اهداف اصلی حملات روسیه هستند.

سخنگوی پنتاگون افزود: شاهد هدف قرار گرفتن زیرساخت ها و شبکه های برق اوکراین توسط روس ها هستیم، و این آنتن ها در زمان حساسی که زیرساخت های اوکراین ضربه می خورند، قابلیت بیشتری را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال آنتن های ماهواره ای به اوکراین توسط پنتاگون

ارسال آنتن های ماهواره ای به اوکراین توسط پنتاگون