مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-01اقتصادي

بنزین سوپر و یورو 4 همچنان در اهواز کیمیاست!


عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور با بیان اینکه در کلانشهر اهواز حتی یک قطره بنزین سوپر و یورو 4 توزیع نمی شود، گفت: پیگیری های بسیاری از شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور و استان خوزستان انجام شده تا بر اساس مصوبه هیات دولت بنزین یورو 4 و سوپر در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ابراهیم الباجی ، در خصوص علت عدم توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در جایگاه های سوخت کلانشهر اهواز اظهار کرد: حدود 5 ماه است که در کلانشهر اهواز حتی یک قطره بنزین سوپر و یورو 4 توزیع نمی شود.

وی افزود: پیگیری های بسیاری از شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور و استان خوزستان انجام شده تا براساس آنچه قانون است، بنزین یورو 4 و بنزین سوپر حداقل در جایگاه های سوخت کلانشهر اهواز بر اساس مصوبه هیات دولت توزیع شود اما چنین اتفاقی نمی افتد.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور گفت: مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در روزهای گذشته صحبت هایی داشته اند که در 8 کلانشهر کشور بنزین یورو 4 و سوپر توزیع می شود اما باید گفت که اصلا در اهواز حتی یک قطره بنزین یورو 4 و سوپر وجود ندارد و توزیع نمی شود.

الباجی عنوان کرد: بنزین یورو 4 و سوپر باید از پالایشگاه اراک وارد اهواز و توزیع شود اما علی رغم پیگیری های انجام شده عنوان می شود که هیچ بنزینی از این پالایشگاه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین سوپر و یورو 4 همچنان در اهواز کیمیاست!

بنزین سوپر و یورو 4 همچنان در اهواز کیمیاست!