مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-01فرهنگي

«آواتار 2» به جمع طولانی ترین فیلم های هالیوودی پیوست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از Hollywood Reporter، فیلم «آواتار 2» ساخته «جیمز کامرون» که در سال 2009 رونمایی شد، با مدت زمان 3 ساعت و 10 دقیقه به جمع طولانی ترین فیلم های پرهزینه هالیوودی پیوست.

- فیلم آواتار 2 ساخته جیمز کامرون پس از 13 سال انتظار به جمع طولانی ترین فیلم های پرهزینه هالیوودی پیوست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از Hollywood Reporter، فیلم آواتار 2 ساخته جیمز کامرون که در سال 2009 رونمایی شد، با مدت زمان 3 ساعت و 10 دقیقه به جمع طولانی ترین فیلم های پرهزینه هالیوودی پیوست.

آواتار 2 در کنار دو فیلم انتقام جویان و تایتانیک قرار گرفت که این دو فیلم هم اکنون در رتبه دوم و سوم پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما قرار دارند.

قسمت اصلی فیلم آواتار با مدت زمان 2 ساعت و 41 دقیقه در سال 2009 رونمایی شد که تاکنون در رتبه نخست پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما قرار داد.

فیلم آواتار در طول همه گیری کرونا، فیلم ها طولانی تر شده اند و بسیاری از فیلم های هالیوودی بیش از دو ساعت و 30 دقیقه مدت زمان دارند.

از این فیلم هایی همچون بابل ساخته جدید دیمین شزل که در دسامبر اکران می شود حداقل سه ساعته خواهد بود و ابرقهرمانی پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه نیز که از 11 نوامبر رونمایی می شود هم دو ساعت و 41 دقیقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آواتار 2» به جمع طولانی ترین فیلم های هالیوودی پیوست

«آواتار 2» به جمع طولانی ترین فیلم های هالیوودی پیوست