مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-01فرهنگي

کتاب «او فاطمه است» منتشر می ‎شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همه آفرینش بهانه ای است برای آفرینش نور درخشان دیگری از انوار پرتلالو اهل بیت (ع) و گواه و حجتی است براینکه دختر گرامی رسول خدا (ص)، - او فاطمه است با بازآفرینی زهره یزدان پناه قره تپه از سوی موسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر به زودی روانه بازار نشر می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همه آفرینش بهانه ای است برای آفرینش نور درخشان دیگری از انوار پرتلالو اهل بیت (ع) و گواه و حجتی است براینکه دختر گرامی رسول خدا (ص)، در عبودیت، انسان کامل است و به همین دلیل نیز فاطمه زهرا (س)، برای همه بشر در همه زمان ها و همه مکان ها الگویی است بی بدیل و چنین است که درباره دختر گرامی خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص)، فقط می توان گفت: و او فاطمه است.

گوهر هستی و تراز سبک زندگی.

در چگونگی نگارش این اثر که تنها مرجع آن، جلد اول تا سوم دانشنامه فاطمی - نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی - بوده است، به علت سهل و ممتنع بودن موضوع اثر و متن آن، روال خاصی طی شده است.

در نظر گرفتن مخاطب عام به ویژه، زنان و دختران و نیز قشر جوان و دانشگاهی جامعه، ضرورت ایجاد زمینه برای ارتباط سهل آن ها با متن اثر، نیازمند رعایت حتی الامکان نکاتی در نگارش اثر بود که سرآمد حاصل آنها، نثر روان و ساده نویسی و همچنین به رغم مطالب جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «او فاطمه است» منتشر می ‎شود

کتاب «او فاطمه است» منتشر می ‎شود