مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-01بين الملل

تاکتیک موفق حملات انبوه پهپادی روسیه؛ «بیرقدار» حریف نیست


تحلیلگران بر این باورند که تسلیح پهپادهای «بیرقدار» به موشک های هوا به هوا راه حلی برای دفاع از اوکراین در برابر پهپادهای روسیه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با اعلام مسلح شدن پهپاد های بیرقدار و آکینجی  ساخت روسیه در آسمان باشند؟ وی گفت: ممکن است هزینه استفاده از پهپادهای ترکیه برابر پهپادهای کامیکازه روسیه بیشتر از هزینه خود این پهپادها باشد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت سازنده پهپاد بیرقدار گفته است پهپادهای جنگی ترکیه به زودی قادرند با پهپادهای کامیکازه روسیه در اوکراین مقابله کنند.

مدیر عامل شرکت بایکار سازنده پهپاد بیرقدار روز یکشنبه در نمایشگاه دفاعی در استانبول به خبرگزاری دی پی ای آلمان  گفت: به زودی بیرقدار تی بی-2 و پهپاد آکینجی   موشک های هوا به هوا مجهز خواهند شد و نه تنها با هواپیماهای بدون سرنشین، بلکه با سایر هواپیماهای دشمن درگیر می شوند.

ما در حال انجام آزمایش های خود هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوربز، جیمز راجرز استاد مرکز مطالعات جنگ در دانشگاه دانمارک نیز در مورد سودمندی این راه حل پیشنهادی تردید دارد.

وی گفت، اگرچه مدیرعامل شرکت بایکار ترکیه پیشنهاد کرده که پهپادهای بیرقدار و آکینجی  به موشک های هوا به هوای مجهز شوند، اما  فکر می کنم در واقعیت این یک راه حل مقرون به صرفه نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکتیک موفق حملات انبوه پهپادی روسیه؛ «بیرقدار» حریف نیست

تاکتیک موفق حملات انبوه پهپادی روسیه؛ «بیرقدار» حریف نیست