مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-01سياسي

سمپوزیوم بین المللی نماد مجسمه در بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود


مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان گفت: تهران و اصفهان دو شهری هستند که مرجع حوزه مجسمه در کشور هستند، امسال سمپوزیون بین المللی نماد مجسمه در بهمن ماه برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمید قنادنیا، مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان، در نشست خبری امروز با اشاره به پیشینه این حوزه در شهرداری اظهار داشت: اواخر سال 68 مدیریت زیباسازی در حوزه خدمات شهری تشکیل شد، خدماتی که زیباسازی به شهر داده در شهرداری های مختلف متفاوت بوده ولی همه یک خط مشی مشخص طی می کرده است.

  وی با اشاره به کارهایی در سال های گذشته انجام شده ادامه داد: طراحی حاشیه زاینده رود ماحصل کارهای زیباسازی در سال های گذشته است که جز طرح های برگزیده مجله معمار شد، آثار فاخری که در حوزه مجسمه در دهه 70 و 80 نصب شده که الان گنجینه ای برای شهر است.

  قنادنیا با بیان این که اثرگذاری زیبا سازی در فضای شهری بسیار زیاد است، افزود: در اصفهان با مردمی روبه رو هستیم که همه هنرمند هستند، میدان امام را دیده اند و انتظارها بالا است، سواد بصری بالا است و متوقع هستند که توقع به جایی هم است.

  مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان با اشاره به این که، دی ماه 1400 حوزه زیباسازی با مدیریت جدید کار خود را آغاز کرد عنوان داشت: اولین کار مشخص کردن هندسه حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپوزیوم بین المللی نماد مجسمه در بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود

سمپوزیوم بین المللی نماد مجسمه در بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود