مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-01بين الملل

نگرانی در غرب عراق از گسترش فروش یک نوع سلاح دستکاری شده ترکیه


ساکنان استان الانبار عراق از گسترش فروش یک نوع سلاح دستکاری شده ساخت ترکیه در این استان و اقبال جوانان به آن ابراز نگرانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساکنان شهر فلوجه در استان الانبار عراق، امروز (سه شنبه، 1 نوامبر) در خصوص توسعه پدیده فروش سلاح گرم ساخت ترکیه،  پس از اعمال برخی تغییرات و دستکاری در آن در شهرشان ابراز نگرانی کردند.

وبگاه المعلومه به نقل از شماری از شهروندان فلوجه نوشت: پدیده فروش یک تپانچه صوتی ساخت کاملا مخفیانه انجام می شود، اما از آن جا که تعداد زیادی از جوانان این سلاح را به صورت غیرقانونی در اختیار دارند، این پرونده بسیار قابل تامل است.

یکی از کارشناسان می گوید که یکی از معایب این اسلحه تغییر داده شده، منفجر شدن آن در هنگام تیراندازی است اما حتی این امر، مانع اقبال جوانان برای خرید آن نمی شود.

گسترش پدیده خرید و فروش این تپانچه که با گلوله های ساخت داخل کشور کار می کند، نگرانی و ترس از ارتکاب قتل یا استفاده از این سلاح در عملیات های انتحاری را افزایش می دهد، چرا که در فلوجه چندین مورد خودکشس با این نوع سلاح ثبت شده است.

  از سوی دیگر، یک منبع آگاه امنیتی در گفت وگو با المعلومه گفت که نیروهای امنیتی در حال انجام عملیات برای ردیابی کارگاه های تغییر این سلاح، جلوگیری از گسترش آن، تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی در غرب عراق از گسترش فروش یک نوع سلاح دستکاری شده ترکیه

نگرانی در غرب عراق از گسترش فروش یک نوع سلاح دستکاری شده ترکیه