مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-01سياسي

تروریست ها با دلارهای سعودی در پی اختلاف بین مسلمانان هستند


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: تروریست های کوردل با دلارهای نفتی سعودی و حمایت استکبار جهانی سعی دارند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

- زینب سادات قریشی محمدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ( تحکیم وحدت) دانشگاه شهیدبهشتی در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: حادثه غم انگیز تروریستی در حرم امن اهل بیت بار دیگر عمق کینه توزی دشمنان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

این فعال دانشجویی افزود: اقدامات کورکورانه تروریستی و جسارت به بارگاه مقدس ائمه اطهار طی سال های گذشته در کشور عراق و ایران نه تنها عشق و علاقه مردم به ائمه معصومین و خاندان پاکشان را کم نکرده، بلکه هر روز بر  تعداد زائران و ارادتمندان به این خاندان افزوده است.

وی افزود: حادثه تروریستی اخیر باید به شدت محکوم شود، چرا که دین اسلام هرگونه خشونت و عمل تروریستی را نفی می کند و ما دانشجویان نیز خواستار برخورد جدی از سوی قوه قضاییه و سایر نهادهای مربوطه نسبت به اقدامات این جنایت کاران هستیم.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در این میان باید بدانیم که همه این حوادث، هشدار و زنگ خطری  است  برای مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان که لازم است آن را جدی بگیرند، و ملت عزیز ما آگاه باشند که دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی به دنبال روزنه ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست ها با دلارهای سعودی در پی اختلاف بین مسلمانان هستند

تروریست ها با دلارهای سعودی در پی اختلاف بین مسلمانان هستند