مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-01اقتصادي

زیر ساخت های راه آهن طبس توسعه یافت


عملیات پوشش سقف سازه فضایی شامل سایبان قطار در ایستگاه راه آهن طبس را آغاز کرده ایم که این پروژه تا دوماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی حکامی قاسمی، مدیرکل راه آهن شرق امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت های ما تجهیز ایستگاه راه آهن طبس از نظر زیر ساختی و فراهم کردن شرایط رفاهی برای مسافران است.

مدیرکل راه آهن شرق کشور بیان کرد: در این راستا عملیات پوشش سقف سازه فضایی، سایبان قطار، ایستگاه راه آهن طبس را آغاز کرده ایم که این پروژه تا دو ماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

حکامی قاسمی ادامه داد: سازه فضایی ایستگاه راه آهن طبس دو قوسی است و به عنوان نمادی از ایستگاه راه آهن طبس خواهد بود.

وی بیان کرد: طول این سازه 205، عرض آن 29 متر، مساحت آن پنج هزار و 945 متر مربع در سطح افق، شش هزار و 500 متر مربع در سطح قوسی و ارتفاع آن 10 تا 14 متغیر در زیر سازه است.

مدیرکل راه آهن شرق کشور با اشاره به اینکه ارزش روز این سازه فضایی 150 میلیارد ریال است، گفت: این پروژه سال ها به دلایل مختلف متوقف بود که با پیگیری و رایزنی های زیاد با ستاد و تعیین پیمانکار به مرحله اجرا درآمد.

حکامی افزود: با توجه به دمای هوای بالا در طبس مخصوصاً تابستان وجود این سایبان در آسایش سالن های قطار مسافربری مبدأ طبس در روزهای گرم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های راه آهن طبس توسعه یافت

زیر ساخت های راه آهن طبس توسعه یافت