مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-01فرهنگي

حوزه هنری کردستان از تولیدات فیلمسازان برای جشنواره بین الملی فیلم 100 حمایت می کند


رییس حوزه هنری استان کردستان از آمادگی برای حمایت از تولیدات فیلمسازان برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم 100 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: فراخوان شرکت در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 بعد از وقفه ای چهار ساله منتشر شده و همه علاقه مندان به فیلم های کوتاه به ویژه فیلمسازان کردستانی می توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده، سیزدهیمن جشنواره بین المللی فیلم 100 در دو بخش مسابقه ملی و مسابقه بین المللی و هر کدام در سه نوع تولید مستند، داستانی و به عنوان بخش ویژه به جشنواره اضافه شده است و هنرمند مجاز است خارج از سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی در این بخش نیز آثار خود را ارسال کند.

وی با اشاره به اینکه شعار اصلی جشنواره سیزدهم فیلم 100 ایران عزیز است، افزود: پیشرفت، خلاقیت، زیبایی ها، اقتصاد و ثروت ملی، امید، خانواده، میهن دوستی، عدالت و آزادی از جمله موضوعات بخش ملی این جشنواره به شمار می رود.

مرادی به بخشی از قوانین و مقررات جشنواره سیزدهم اشاره کرد و گفت: مدت زمان آثار ارسالی با احتساب تیتراژ حداکثر تا 100 ثانیه قابل پذیرش است، آثاری که در دوره های قبلی جشنواره شرکت داده شده و یا تولید آنها پیش از فروردین 1398 باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری کردستان از تولیدات فیلمسازان برای جشنواره بین الملی فیلم 100 حمایت می کند

حوزه هنری کردستان از تولیدات فیلمسازان برای جشنواره بین الملی فیلم 100 حمایت می کند