مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-01دانش

مطالبات دانشجویی نباید مورد سرکوب قرار گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانها خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، شامگاه گذشته در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه گیلان برگزار شد، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: مطالبات و خواسته های دانشجویان را نباید سرکوب کرد؛ بلکه نیازمند ساماندهی است تا معطوف به نتیجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانها خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، شامگاه گذشته در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه گیلان برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه گیلان تاریخچه خوب و مثبتی را در تاریخ خود داشته، اظهار کرد: اینجا سرشار از فعالیت های نیروهای برومندی بوده که خصوصا پس از انقلاب در راستای تحقق انقلاب اسلامی در دانشگاه کوشش های فراوانی داشته و شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان گیلان خدمات چشمگیری را در بین جریان های دانشجویی تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: این فرصت بی نظیر در دانشگاه گیلان باید پاس داشته شود.

کلانتری با اشاره به اینکه دانشجویان می توانند خواسته ها و مطالبات خود را در دانشگاه از طریق تشکل ها بیان کنند، تصریح کرد: به میزانی که به این تشکل ها کمک کنیم به مدنیت در دانشگاه کمک کرده و از هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات دانشجویی نباید مورد سرکوب قرار گیرد

مطالبات دانشجویی نباید مورد سرکوب قرار گیرد