مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-01بين الملل

نامه سرگشاده خانواده های زندانیان سیاسی بحرین به پاپ


خانواده های زندانی سیاسی محکوم به اعدام در بحرین از پاپ فرانسیس که قرار است هفته جاری به منامه سفر کند، طی نامه ای سرگشاده درخواست کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خانواده های زندانیان سیاسی محکوم به اعدام در خواستند در جریان سفر این هفته خود به منامه صراحتا از  این حکم های اعدام انتقاد و از حقوق زندانیان سیاسی دفاع کند.

این در حالی است که رژیم آل خلیفه، از زمان آغاز انقلاب مردم بحرین در سال 2011 تاکنون، هزاران معترض، روزنامه نگار و فعال مدنی این کشور را با انجام محاکمه های مختلف که برخی حتی دسته جمعی بود، به زندان انداخته است.

به نوشته فرانس 24 ، خانواده های زندانیان سیاسی محکوم به اعدام، روز گذشته از پاپ فرانسیس که قصد دارد هفته جاری به منامه سفر کند، خواستند تا مجازات اعدام زندانیان سیاسی را به صراحت مورد انتقاد قرار دهد و از آن ها دفاع کند.

این درخواست در قالب نامه سرگشاده خانواده های 12 زندانی محکوم به اعدام در بحرین و از سوی مرکز بحرینی حقوق و دموکراسی که مقر آن در لندن است، منتشر شد.

 پاپ فرانسیس قرار است سوم تا ششم نوامبر جاری برای شرکت در هم اندیشی بحرین: گفت وگوی شرق و غرب برای هم زیستی انسانی میهمان منامه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده خانواده های زندانیان سیاسی بحرین به پاپ

نامه سرگشاده خانواده های زندانیان سیاسی بحرین به پاپ