مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-01سياسي

وجود 3 هزار موکب ثبت شده در کشور


نماینده وزیر کشور در ستاد اربعین گفت: در کل کشور 3 هزار موکب ثبت شده و مؤثر وجود دارد که علاوه بر اربعین در حوادثی مثل سیل، زلزله و.

خدمات لازم را در طول سال ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک؛ سردار شمشیری ظهر امروز در همایش منطقه ای تکریم خادمین و موکب داران استان های قم، لرستان و مرکزی در بیت حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: در کل کشور 3 هزار موکب ثبت شده و مؤثر وجود دارد که علاوه بر اربعین در حوادثی مثل سیل، زلزله و.

خدمات لازم را در طول سال ارائه می کنند.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری؛ اربعین پدیده بروز تمدن نوین اسلامی است بر این اساس دل ها با یکدیگر تجمیع می شود به گونه ای که در اربعین علاوه بر شیعه، سُنی و دیگر اقوام و ملت ها نیز حضور دارند.

نماینده وزیر کشور در ستاد اربعین با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می گذرد، اضافه کرد: تمام پیش بینی های حضرت امام خمینی(ره) در دوره خود و بعد از حیات تحقق یافت.

شمشیری آب رسانی به روستاهای محروم به یاد حاج قاسم سلیمانی، تلاش برای مردمی نگاه داشتن کمیته اسکان، تلاش برای مواکب اشتراکی با برادران عراقی، پیگیری ثبت جایگاه حقوقی مواکب و گسترش خدمات دهی به بانوان در مراسم اربعین را از جمله سیاست های سال آینده این ستاد عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 3 هزار موکب ثبت شده در کشور

وجود 3 هزار موکب ثبت شده در کشور