مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-01سياسي

ترامپ برزیل شکست خورد، حامیانش به خیابان آمدند


در پی سکوت رییس جمهور جنجالی برزیل پس از شکست در مقابل «لوییز ایناسیو لولا داسیلوا» در انتخابات ریاست جمهوری برزیل، اعتراضات حامیان بولسونارو تشدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی سکوت ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل به دلیل شکست در انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه و امتناع وی از اعتراف به شکست در مقابل رقیب قدیمی اش لوییز ایناسیو لولا داسیلوا ، طرفدارانش در خیابان های شهر برزیل تظاهرات برپا کردند.

وبگاه بلومبرگ در این خصوص گزارش کرد، طرفداران رییس جمهور جنجالی برزیل که از نتایج انتخابات ناراضی و ناخشنود هستند، جاده های اطراف کشورشان را مسدود کردند و دسترسی به فرودگاه بین المللی سائوپائولو را محدود کردند و در پی این اقدام آن ها برخی از پروازها، شب گذشته (دوشنبه) به وقت محلی لغو شد.

بر اساس این گزارش، بیش از 300 بزرگراه فدرال نیز در برزیل به طور جزیی یا کامل مسدود شده است و آن طور که پلیس برزیل گزارش داده است، در پی این اقدام، یک قاضی فدرال دستور پاکسازی جاده ها را صادر کرده است.

بنا بر گزارش بلومبرگ، پس از آن که دادگاه انتخابات اعلام کرد که بولسونارو در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه با اختلاف کمتر از دو درصد، در مقابل لولا شکست خورده است، رییس جمهور فعلی برزیل حاضر نشد که اظهارنظر عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برزیل شکست خورد، حامیانش به خیابان آمدند

ترامپ برزیل شکست خورد، حامیانش به خیابان آمدند