مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-01اقتصادي

تکمیل تصفیه خانه بلداجی 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصفیه خانه شهر بلداجی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این طرح به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تأمین اعتبار این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- احمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه تصفیه خانه شهر بلداجی 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این طرح به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تأمین اعتبار این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون سه کیلومتر از اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار ولیعصر شهر بلداجی در حال اجراست.

وی افزود: مطالعات فاز 2 تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سفیددشت با مشاور انعقاد قرارداد شده و مجوز ماده 23 اخذ شده است.

محمدی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح بیش از 50 میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه شهر فرادنبه نیز 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: 72 میلیارد تومان جهت تکمیل تأسیسات شبکه جمع آوری فاضلاب شهر فرادنبه مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تصفیه خانه بلداجی 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل تصفیه خانه بلداجی 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد